Hogyan befolyásolja a COVID-19 az irodai életet?

 

A korlátozások arra kényszerítették a cégeket, hogy bezárják irodáikat. Akik tudták lehetővé tették az alkalmazottak számára, hogy otthonról dolgozhassanak. Azonban most, hogy elkezd “újraindulni” az élet is fontos észben tartanunk, hogy mindannyian szerepet játszunk a fertőzés terjedésének megakadályozásában, akkor is, amikor a munkahelyek újból kinyitnak.

Éppen ezért kulcsfontosságú lépés a COVID-biztos munkakörnyezet kialakítása.

Egy dolog vitathatatlan: A koronavírus utáni iroda sok szempontból eltérő lesz az eddigiektől, az új helyzetre pedig fel kell készülni.

Az alábbiakban segítünk, hogy mire célszerű odafigyelni, hogy a munkakörnyezetet tisztán tartsuk és milyen új szabályokat szükséges felállítani.

Ahhoz, hogy a munkakörnyezet tiszta maradjon fontos észben tartani a következőket:

  • Ügyelni kell a személyes higiéniára- amikor belépünk az irodaházba, azonnal fertőtlenítsünk kezet (célszerű a recepción elhelyezni kézfertőtlenítő szert, ha van), ezt napjában többször ismételjük meg, vagy bőséges szappanos vízzel mossunk kezet- legalább 20 másodpercig!

 

  • Ügyelni kell a felületek és a használati eszközök tisztaságára! Antibakteriális törlőkendőket mindenki számára elérhetővé kell tenni!

 

  • 3 óránként legalább 15 percig szellőztessünk, ez csökkenti a levegőben terjedő baktériumok terjedését. A légtisztító berendezés

 

  • Használjunk olyan irodai eszközöket, melyek rendelkeznek antibakteriális védőréteggel, mint például a Microban® vagy a Biocote® technológia.

 

  • Az íróasztalokat lehetőség szerint rendezzük újra, hogy a kollégák között minimum 1 méter távolság legyen.

Személyes higiénia

A COVID-19 megjelenésével elengedhetetlen kelléke lesz az irodáknak, közösségi tereknek a figyelmeztető táblák.

INGYENESEN LETÖLTHETŐ FIGYELMEZTETŐ TÁBLÁK:

Formális

Informális

 

Hogy a táblák tartósak legyenek, és egyszerű legyen felhelyezni őket, célszerű öntapadó laminálófóliával lelaminálni, így nem csak időtállóak lesznek, de egyszerűen felragaszthatóak falra, üvegfelületre egyaránt.

AKCIÓ

+ AJÁNDÉK

Arc A4 laminálógép

10% kedvezmény

Felületek, használati eszközök tisztasága

A mobiltelefon a baktériumok egyik epicentruma, a második helyen pedig a billentyűzet van ebből a szempontból, tehát a rendszeres kézmosás, kézfertőtlenítés mellett elengedhetetlen az eszközök tisztán tartása.

A COVID-19 miatt nem lesz elegendő a takarító szolgálat, heti, de akár napi szintű takarítás sem, hiszen fontos, hogy a saját íróasztalunkat, számítástechnikai eszközeinket, mi is rendszeresen, napi szinten tisztítsuk. Erre megfelelőek a tisztítókendők, spray-k, illetve a sűrített levegős porpisztolyok, melyekkel a billentyűzetből a legapróbb szennyeződések is eltávolíthatók.

Szellőztetés, légtisztítás

A gyakori szellőztetés elengedhetetlen, hogy a levegőben terjedő baktériumok számát csökkentsük, de még hatékonyabb munkát végzünk akkor, ha légtisztító berendezéseket használunk. Ezek a gépek nem csak a baktériumokat, de a vírusokat (pl. H1N1) is hatékonyan szűrik, így lehet a beltéri levegő igazán tiszta.

Antibakteriális védelem

Számos irodai eszköz elérhető Microban® vagy Biocote® védelemmel. Az egéralátétéktől kezdve a lábtámaszokon át, az egérig.

A Microban® vagy Biocote® védelemmel ellátott termékek beépített antibakteriális védelemmel rendelkeznek az aktív higiénia érdekében. A védelmi réteget a gyártás folyamán adjuk hozzá a termékekhez, hogy megakadályozza a baktériumok
által okozott foltok és szagok kialakulását és hosszabb ideig tisztán tartsa a termékeket. A védőréteg a termék élettartama alatt a nap 24 órájában aktív.

Az ügyfélszolgálatokon gyakran használatos ügyféltollak szintén elérhetőek antibakteriális védelemmel.

 

AKCIÓ

 

A termékekkel kapcsolatban kérjük,keresse irodaszer-beszállítóját!